Ahad, 20 Oktober 2013

Revolusi


Sebuah tempat untuk semua Revolusi semasa yang berlaku di seluruh dunia.

Oleh zizzou on Tue Feb 22, 2011 4:21 am

Pakistan

Andaian saya adalah bahawa mungkin apabila pada kemuncak bantahan ini berlaku, Pakistan akan terlibat, dan tidak lama lagi masa yang cukup untuknya, Israel akan mengebom Pakistan.

Astaghfirullah, saya berharap tidak akan berlaku tetapi, Sheikh (Imran) Hossein mempunyai sebab-sebab jitu apabila dia berkata selepas suatu tempoh bertenang dalam jangka masa pendek akan dengan cepat bertukar dari tenang kepada keruh dan Israel akan bergerak dari yang terkuat kepada mendominasi.

Satu-satunya cara bagi Israel untuk melaksanakannya adalah dengan mengalahkan ancaman terbesar, iaitu Pakistan. Tiada negara lain selain Pakistan pernah mendahului Israel, dan mereka adalah satu-satunya negara Islam dengan senjata Atom! Sama seperti Amerika menjadi kuasa besar melalui Hiroshima dan Nagasaki, Israel akan menjadi kuasa besar melalui Astaghfirullaj Karachi atau Lahore.

"Sesiapa yang ditinggalkan oleh rakan-rakan dan saudara-mara akan sering mendapatkan bantuan dan simpati dari orang yang tidak dikenali." -Imam Ali
(itulah bagaimana saya rasa tentang anda semua)

Tiada ulasan: