Selasa, 29 Oktober 2013

Dr Muhammad Atayya



Dr Muhammad Atayya
oleh Baqiyat Allah
September 30, 2013

Assalamu ‘alaikum warahmatu Llahi wa barakatuh.
Salam kepada semua pengunjung laman yang mulia ini.
Dr Muhammad, (semoga Allah melindungi beliau) menulis:

"Assalamu ‘alaikum warahmatu Llahi kepada tuan, Ya Imam dan Ya Al-Qaim Ahlulbayt Muhammad as, Ahmed al-Hasan. Semoga Allah memberi kuasa kepada tuan dan menyokong tuan dengan Pembukaan jelas, mengumpul penyokong untuk tuan, memusnahkan musuh-musuh tuan dan menjadikan saya sentiasa dan selama-lamanya dengan tuan. Dan saya meminta maaf kerana kelemahan saya terhadap tuan Ahlulbayt as."

Jawapan: Dengan nama Allah, Yang Maha Penyayang lagi Maha Penyayang.
Segala puji bagi Allah.
Semoga kedamaian, rahmat dan rahmat Allah kepada kamu.

Dr Muhammad Atiyya,

Semoga Allah melindungi kamu dan keluarga mulia kamu dan semua orang yang mencari perlindungan dengan kamu, dan saya bermohon kepada Allah untuk memberkati kamu dan meningkatkan nikmat-Nya kepada kamu. Dia Penyokong saya dan Dia menyokong orang-orang yang soleh.

Semoga perjalanan yang baik kamu akan diberkati untuk kamu. Perkataan dan sokong kebenaran kamu telah lama menjadi sebab bagi penderitaan dan keletihan, dan ini adalah dari nikmat Allah kepada kamu. Jadi bersyukur kepada Allah kerana nikmat -Nya. Apabila kamu bercakap tentang sebahagian daripada kebenaran pada masa pemerintah diktator di Mesir, mereka memenjarakan kamu, menganiaya kamu dan kamu pulang dari negara kamu di Mesir. Apabila kamu bercakap kebenaran di Iran dan dipercayai dalam seruan yang mulia ini, dan enggan untuk bertaklid pada ulamak, beberapa ulama di Hawza Qumm tidak boleh bertolak ansur dengan mendengar suara kamu, jadi mereka menggesa kerajaan Iran untuk memenjarakan kamu dan mengusir kamu dari Iran. Dan kamu menanggung penderitaan dan mematuhi untuk menyokong kebenaran.

Dipenjarakan dan dihantar pulang tidak menghalang kamu daripada berdiri dengan kebenaran. Maka nyatalah yang kamu dan saya memohon kepada Allah untuk membangkitkan kamu dengan Muhammad dan keturunannya, mungkin doa Allah ke atas mereka semua.

- Terjemahan oleh jawatankuasa terjemahan rasmi: >> Bahasa Melayu Bebas
# http://saviorofmankind.com/ sthash.cifgUEEY.dpuf

Tiada ulasan: