Khamis, 4 Disember 2014

Bagaimana Untuk Bersihkan Paru-paru Dalam Masa 3 Hari

Kiriman: dawnoftheage
Sabtu Nov 29, 2014 10:51

Bagaimana Untuk Bersihkan Paru-paru Dalam Masa 3 Hari

Berikut adalah Bagaimana Untuk Bersihkan paru-paru Dalam Masa 3 Hari


Ramai orang tidak pernah merokok tetapi masih mempunyai masalah dengan paru-paru, manakala yang lain pula merokok selama 45 tahun, dan walaupun selepas tempoh yang panjang paru-paru mereka masih berfungsi dengan baik ... ia bergantung dari seorang ke seorang yang lain, dan di bawah ini kami akan memberitahu anda beberapa petua bagaimana anda boleh membersihkan paru-paru dalam tempoh tiga hari.

Begini:


- Dua Hari sebelum proses pembuangan toksin, adalah perlu untuk menghapuskan penggunaan semua produk tenusu. Badan perlu untuk menyingkirkan toksin dari produk tenusu sebelum pembersihan paru-paru.













- Sebelum Hari pertama rancangan, minum secawan teh herba sebelum tidur. Ia akan melepaskan toksin dari usus. Paru-paru tidak boleh terlalu banyak kerja sukar mana-mana bahagian badan yang lain dalam pembersihan.






- Perah Dua biji lemon dalam 300ml air sebelum sarapan pagi.


- Minum 300ml jus limau gedang (grapefruit juice). Jika anda tidak suka rasa, anda boleh menggantikannya dengan jus nanas. Jus ini mengandungi antioksidan semula jadi yang meningkatkan sistem pernafasan. - (sarapan pagi)








- Minum 300ml jus lobak merah tulen antara sarapan dan makan tengah hari. Jus lobak merah membantu anda mengalkali darah dalam tempoh tiga hari penyucian.








- Anda Perlu minum 400ml jus yang kaya dengan potassium semasa makan tengah hari. Potassium berfungsi sebagai tonik untuk pembersihan. Sebelum tidur membuat 400ml jus kranberi (cranberry juice).  Ia akan membantu dalam memerangi bakteria dalam paru-paru yang boleh menyebabkan jangkitan.
jus kranberi (cranberry juice)





Buah-buahan yang kaya dengan potassium termasuklah pisang, limau, jus limau, anggur, jus anggur, tembikai, prun, peach, pear, dan avocado.








- Jaga badan anda dan lakukan senaman.








- Mandi air hangat selama 20 minit setiap hari akan membolehkan tubuh melalui peluh untuk pembuangan lebih banyak toksin.






- Titiskan 5 hingga 10 titis kayu putih (eucalyptus) di dalam mangkuk air panas yang menggelegak. Berdiri atas pinggan dan letakkan tuala yang bersih di atas kepala anda. Tarik nafas wap (stim) sehingga ia sejuk.


Sumber: HealthyFoodTeam.com


Anda tidak perlukan keizinan untuk melihat fail yang dilampirkan pada terbitan ini.

Tiada ulasan: