Ahad, 17 Mac 2019

Soalan 354: Doakan saya


Soalan 354: Doakan saya

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته.
اللهم صلي على محمد وآله محمد الأئمة والمهديين وسلم تسليماً.
.
Salam atasmu Ya Maulai , Ya Ahmad Al-Hassan.. salam atasmu Ya tuan .. Saya berdoa kepada Allah Yang Maha Tinggi Yang Maha Berkuasa menjadikan ia sebaik-baik keadaan, Wahai Tuhan semesta alam, dan memelihara tuan dari segala kejahatan.

Saidi wa Maulai, saya akan menerangkan kepada tuan masalah saya dan saya berharap kepada tuan, selepas Allah SWT untuk membantu saya dan mendoakan saya, dan saya bersumpah kepada tuan demi Fatimah supaya menyampaikan surat saya kepada Maulai Ahmad Al-Hassan (Salamu Allah 3alaih) saya telah menghantar surat kepada tuan Ya Maulai tetapi saya tidak dapat jawapan. Saya telah 5 tahun berkahwin, apabila suami saya bermasalah, kami telah membuat rujukan kepada ramai doktor sehingga sampai kepada kami mengambil jalan keluar dengan proses IVF atau pengklonan manusia, tetapi saya memohon kepada Allah dan tuan, Ya Maulai agar mendoakan saya dengan kebenaran La Ilaha Illa Hu - Saidi Ya Maulai betapa besar keinginan saya dan saya berdoa kepada Allah Yang Maha Tinggi Yang Maha Berkuasa dalam masa terdekat supaya sampai surat ini di tangan tuan yang mulia.

Aku mempercayakan kepadamu Ya Allah, Ya Maulai , saya tidak mempunyai orang lain, Ya Maulai selepas Allah Taala, saya bermohon kepada Allah Yang Maha Tinggi Yang Maha Berkuasa agar meneguhkan kami dalam perkara ini dengan hak Muhammad dan Aali Muhammad, para imam dan Mahdi-mahdi serta salam pengiktirafan sebanyak-banyaknya.

Pengirim: Nora - Kanada

Jawapan:
            
بسم الله الرحمن الرحيم
والحمد لله رب العالمين، وصلى الله على محمد وآل محمد الأئمة والمهديين وسلم تسليماً.

Saya memohon kepada Allah agar menambah baik keadaan anda dan diberi nikmat dan kurniaNya kerana Dialah yang layak memberi nikmat tabg besar dan yang mendahulukan sebelum layak mendapatkannya.

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته.


Ahmad Al-Hassan
Syawal 1430 H
                                       
                              
✡✡✡✡✡
            

Tiada ulasan: