Ahad, 17 Mac 2019

Soalan 353: Kumpulan Amalan Melawan Sihir


Soalan 353: Kumpulan Amalan Melawan Sihir

بسم الله الرحمن الرحيم
 اللهم صلى على محمد وآل محمد الأئمة والمهديين وسلم تسليماً.
.
Kepada Al-Syed Ahmad Al-Hassan (as) .. Masalah saya. Saya dan isteri saya mengalami masalah yang kami percaya ia adalah dari kerja-kerja sihir dan kami perlukan bantuan Al-Syed (as), apa nasihat tuan kepada kami, apa yang kami perlu lakukan, adakah dengan doa atau apa-apa penyelesaian yang boleh menghindarkan dari sihir ini? Terima kasih banyak-banyak.

Pengirim: Syed Kadzem – Jerman

Jawapan:
            
بسم الله الرحمن الرحيم
والحمد لله رب العالمين، وصلى الله على محمد وآل محمد الأئمة والمهديين وسلم تسليماً.

Berikut ini adalah kumpulan amalan yang perlu anda dan isteri anda lakukan, dan saya bermohon kepada Allah agar menjauhkan diri anda berdua dari kejahatan manusia dan jin denganNya dan dariNya SWT dan mengislah anda berdua:

1.    Kamu dan isterimu hendaklah membaca di tempat kamu tinggal Ayat Al-Kursiy dan ayat Al-Nur [Al-Nur 24:35] masing-masing tujuh kali selama sepuluh hari, dan membaca sepuluh ayat pertama dari Surah [Al-Shaffaat 37:1-10] satu kali selama sepuluh hari.

2. Tulis Ayat Al-Kursiy dan juga كهيعص  dan حمعسق    dengan kunyit di atas kertas putih, dan kemudian letakkan kertas itu di dalam air sehingga luntur (larut) tulisannya, dan ambil sedikit air dan direnjis (dipercik) di sudut-sudut rumah anda dan baki air tersebut digunakan untuk mandi seperti mandi junub, dan isteri anda juga melakukan perkara yang sama.

3. Tulis Ayat Al-Kursiy dengan kunyit di atas kertas putih dan gantung di rumah anda, dan juga Tulis Ayat Al-Sukhrah Surah [Al-A3raaf 7:54,55 dan 56]  atas kertas putih dengan kunyit dan ianya digantung di rumah anda

4- Setiap hari sebelum anda tidur, bacalah  Ayat Al-Kursiy dan juga Ayat Al-Sukhrah dan begitu juga isteri anda. Ayat Al-Sukhrah ada dalam Surah [Al-A3raaf 7:54,55 dan 56].

﴿إِنَّ رَبَّكُمُ اللّهُ الَّذِي خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ فِي سِتَّةِ أَيَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَى عَلَى الْعَرْشِ يُغْشِي اللَّيْلَ النَّهَارَ يَطْلُبُهُ حَثِيثاً وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ أَلاَ لَهُ الْخَلْقُ وَالأَمْرُ تَبَارَكَ اللّهُ رَبُّ الْعَالَمِينَ * ادْعُواْ رَبَّكُمْ تَضَرُّعاً وَخُفْيَةً إِنَّهُ لاَ يُحِبُّ الْمُعْتَدِينَ * وَلاَ تُفْسِدُواْ فِي الأَرْضِ بَعْدَ إِصْلاَحِهَا وَادْعُوهُ خَوْفاً وَطَمَعاً إِنَّ رَحْمَتَ اللّهِ قَرِيبٌ مِّنَ الْمُحْسِنِينَ ﴾

Sesungguhnya Tuhan kamu ialah Allah yang telah menciptakan langit dan bumi dalam enam masa, lalu Dia bersemayam di atas 'Arsy. Dia menutupkan malam kepada siang yang mengikutinya dengan cepat, dan matahari, bulan dan bintang-bintang tunduk kepada perintah-Nya. Ingatlah, menciptakan dan memerintah hanyalah hak Allah. Maha Suci Allah, Tuhan semesta alam * Berdoalah kepada Tuhanmu dengan berendah diri dan suara yang lembut. Sesungguhnya Allah tidak menyukai orang-orang yang melampaui batas * Dan janganlah kamu membuat kerusakan di muka bumi, sesudah (Allah) memperbaikinya dan berdoalah kepada-Nya dengan rasa takut dan harapan (akan dikabulkan). Sesungguhnya rahmat Allah amat dekat kepada orang-orang yang berbuat baik. [100].

5 – Kamu dan isterimu berzikir kepada Allah dengan zikir ini:

(سبحانه هو الله الواحد القهار )
(Subhanhu Huwa Allahu l-Wahidu l-Qahhaar )

(Maha Suci Dia Allah Yang Maha Esa lagi Maha Pemaksa)

10,000 kali.

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته.


Ahmad Al-Hassan
Syawal 1430 H
* * *                      
                              
✡✡✡✡✡

-------------------
[100] [Surah Al-A3raaf 7:54,55 dan 56]


Tiada ulasan: