Ahad, 14 Februari 2021

Pejabat Rasmi Wakil Imam

 


Himpunan Pos Di Laman Facebook Rasmi


احمد الحسن Ahmed Alhasan / 14 Februari 2014:

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Saya bermohon kepada Allah agar anda semua dalam keadaan baik dan sihat.

Dengan kurniaan Allah Yang Maha Suci, diadakan pejabat rasmi yang mewakili saya di Najaf Al-Asyraf dan diuruskan oleh: Al-Syed Hassan Al-Hamami, Al-Syed Watsiq Al-Husseini dan Al-Syeikh Nadzim Al-Uqaili. Dan mereka, insya Allah, akan mengeluarkan pernyataan rasmi sesuai dengan dalil-dalil Syar’ei yang telah saya terangkan atau apa yang disampaikan kepada mereka dari segi jawapan sekitar pentafsiran kepada mereka kerana saya ada hubungan dengan mereka. Dan, insya Allah, saya secara langsung mengawasi kerja pejabat yang diberkati ini.

 

Ahmed Al Hassan

13 / Rabi` Al-Tsani / 1435 Hijrah

 

✡✡ ✡✡ ✡✡

                                          

Sebelum ✡✡ Kandungan ✡✡ Berikutnya

 

Tiada ulasan: