Isnin, 15 Februari 2021

Suara Al-Syed Ahmad Al-Hassan

Himpunan Pos Di Laman Facebook Rasmi

احمد الحسن Ahmed Alhasan / 17 Februari 2014:

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته   [1] 

 

 


 

______________

[1] ؛Pautan (link) tersebut adalah rakaman audio, teksnya adalah seperti berikut:

]بسم الله الرحمن الرحيم والحمد لله رب العالمين وصلى الله على محمد وآل محمد الأئمة والمهديين وسلم تسليما كثيراً

 

Setiap hari yang berlalu, dengan kurniaan Allah, kebanyakan orang, sama ada pelajar ilmu agama atau yang lain, menyatakan iman mereka dalam dakwah kebenaran, tetapi seperti yang berlaku dengan semua dakwah-dakwah Ilahiyah, Sebahagian dari mereka mengaku dan menunjukkan iman mereka untuk tujuan jahat dan tersembunyi. Ramai dari orang-orang munafik ini telah melalui dakwah kebenaran, yang diinjak-injak oleh Syaitan atau diinjak-injak oleh pihak-pihak tertentu. Pada akhirnya, mereka kembali mengelilingi kebinasaan dan kehinaan. 

"Mereka yang membuat tipu daya yang buruk, bagi mereka siksaan dan azab yang bersangatan. Mereka adalah orang yang binasa.” Hari-hari ini telah sampai pada saya aduan sebahagian pihak yang mengaku beriman kepada saya di pejabat rasmi di Najaf Al-Asyraf dan di halaman yang diberkati ini di mana saya menyebarkan risalah dengan suara saya, jadi setelah pesanan suara ini tidak ada alasan yang tersisa lagi bagi seorang pun dari mereka yang menyerupainya, maka biarkan mereka sekarang menyatakan taubat dan istighfar mereka, jika tidak, biarkan mereka menjauhkan diri dari saya dan tidak mendakwa beriman kepada saya.

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته[.

 

✡✡ ✡✡ ✡✡

                                          

Sebelum ✡✡ Kandungan ✡✡ Berikutnya



Tiada ulasan: