Isnin, 8 Julai 2019

Soalan / 301: Walau terlambat


Soalan / 301: Walau terlambat

Saya seorang pencari kebenaran dan saya tidak berada di negara ini ketika gerakan Mahdawiyah muncul di Nasiriyah dan Basrah. Tolong hantarkan saya semua penerbitan yang dikeluarkan oleh pejabat Al-Syed Al- Yamani.

Pengirim: Ali Al-Syuwaili – Iraq

Jawapan:

بسم الله الرحمن الرحيم،
الحمد لله رب العالمين، وصلى الله على محمد وآله الأئمة والمهديين وسلم تسليماً.

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Saya bermohon kepada Allah SWT yang dengan hak Muhammad dan keluarga baginda yang disucikan agar membantu anda dan membimbing anda untuk menyokong Al-Yamani Aali Muhammad,

Bagi buku-buku dan penerbitan, semuanya ada di laman web ansar Imam Mahdi (as) dan anda boleh memuat turun dari (Internet) dan jika sukar untuk anda, saya minta saudara-saudara penyelia laman web untuk menghantarkannya kepada anda.

Alhamdulillah dari awal dan terakhir.

Al-Lajnah Al-3ilmiyah (Lujnah Ilmu)
Ansar Al-Imam Al-Mahdi (Semoga Allah menempatkannya di bumi.)
                                           
Syeikh Nadzim Al-3uqailiy


✡✡✡✡✡


Tiada ulasan: