Ahad, 7 Julai 2019

Soalan 298: Rukya Washi Sibuk


Soalan 298: Rukya Washi Sibuk

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Saya suka anda mentafsirkan kepada saya rukya ini: Saya mendengar suara yang dalam alam rukya dari Imam Mahdi bercakap kepada saya dan berkata-kata kepada saya: Bahawa washi sedang sibuk memerangi orang-orang musyrik dan orang-orang kafir, dan dia tidak mempunyai masa, kini aku datang kepadamu.

Pengirim: Hilal Al-Suaifi

Jawapan:

بسم الله الرحمن الرحيم،
الحمد لله رب العالمين، وصلى الله على محمد وآله الأئمة والمهديين وسلم تسليماً.

Wahai, saudaraku, Al-Syed Ahmad Al-Hassan washi Imam Mahdi (as) benar-benar sibuk melawan orang-orang kafir dan orang-orang musyrik dan sedang menyingkap dan mendedahkan penyamaran mereka, Anda mesti membantu beliau dalam perkata itu bukan untuk memberat dan membebankannya, Semoga Allah memberikan pertolongan kepada kita dan memberikan anda hidayah untuk membantu beliau dan melunasi keperluannya.

Al-Lajnah Al-3ilmiyah (Lujnah Ilmu)
Ansar Al-Imam Al-Mahdi (Semoga Allah menempatkannya di bumi.)
                                           
Syeikh Nadzim Al-3uqailiy


✡✡✡✡✡


Tiada ulasan: